zaterdag 22 januari 2022

rechter of krom?

Niemand veroordelen totdat de rechter... De aandacht is eindelijk van de pandemie af. En of het nou waar is of niet, maakt niet uit. We hebben het er even een week niet over, heerlijk!. Dat één omroep dat voor elkaar krijgt, geweldig. Nieuws van de week en ja, zelfs bij het gesprek met de minister president worden er vragen over gesteld, en hij geeft nog antwoord ook, in het landsbelang, denk ik. Muziekzenders draaien geen platen meer van de bekende verdachten. Voorbarig? "Kan niet op een gezinszender zoals Radio 10 gold". Ik wist niet dat het een gezinszender was, wat fijn dat ik dat nu weet. Zelfs worden er door gekrenkte vrouwen (sorry voor het "gekrenkte", weet geen ander woord) een paginagrote advertentie geplaatst. Daarin wordt hun baas vertelt hoe zij over zijn benadering denken. Ik was gewoon naar zijn kantoor gelopen hem aan zijn stroopdas (o nee die heeft ie niet) over zijn bureau getrokken en...en een gesprek aangegaan, stuk goedkoper. Hoe dan ook, hij heeft ze wel opgezocht terwijl hij zo'n bedrag voor een advertentie van die grootte, makkelijk had kunnen ophoesten. Ik noem geen namen, zoals jullie merken, want zoals ik al begon, niemand veroordelen voordat de rechter... Ik hoop dat de besmettingen records halen komende week, dan wordt het weer normaal.

Geen opmerkingen:

wat is belangrijk?

We hebben 14000 leerplichtige jongeren die thuis zitten. Dat is heel veel. Maar de demissionaire minister Mariëlle Paul stelt ons gerust, he...